Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, saglasno čl. 50. Zakona o zaštiti potrošača kao i da odgovara za nesaobraznost isporučene robe.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Lefindes doo prihvata obavezu da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 10 dana od prijema reklamacije, odgovori kupcu sa obrazloženjem odluke i predlogom rešavanja.
Trgovac je dužan da potrošaču isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:
Trgovac odgovara za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako:
Trgovac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio trgovca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od trgovca da otkloni nesaobraznost, bez naknade – zamenom, ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 (slovima: dve) godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (slovima: šest) meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (1 godine), kupac je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju, samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu. Pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu, koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Brojevi telefona i adrese svih ovlašćenih servisa možete pronaći u okviru segmenta Prava potrošača.